Study UK Alumni Awards trophies

Հայաստանում շրջանավարտների ձեռքբերումների հանրահռչակումը

Երբ բացառիկ անհատները համաշխարհային մակարդակով առաջնակարգ կրթություն են ստանում ՄԹ-ում, դրա ազդեցությունն, ամենայն հավանականությամբ, պահպանվում է ողջ կյանքի ընթացքում: Շրջանավարտների այս մրցանակը լույս է սփռում այն ազդեցության վրա, որ ՄԹ-ի բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում կրթություն ստացածները թողնում են ընտրած մասնագիտական ոլորտում և ներկայացնում է պայմանավորված ՄԹ-ում ստացած կրթությամբ այդ ազդեցության եղանակները:

Բրիտանական խորհուրդը տվել է ամբողջ աշխարհում ՄԹ-ի բարձրագույն ուսումնական հաստատություններն ավարտած միջազգային շրջանավարտների բացառիկ ձեռքբերումները նշանավորելու հեղինակավոր մրցանակի իններորդ տարվա մեկնարկը:

«Սովորեք ՄԹ-ում» շրջանավարտների այս մրցույթին կարող են դիմել ՄԹ-ից դուրս, ցանկացած այլ երկրում բնակվող շրջանավարտները: Մրցանակակիրները և եզրափակիչ փուլ դուրս եկած մասնակիցները կլինեն իրենց ոլորտների այն առաջատարները, որոնք գործի դրած կլինեն ՄԹ-ի համալսարանում ուսումնառության ընթացքի փորձառությունը` իրենց համայնքներին, արդյունաբերություններին և երկրներին դրական փոփոխություն բերելու նպատակով: «Սովորեք ՄԹ-ում» շրջանավարտների մրցանակաբաշխությունը նշանավորում և հանրայնացնում է ՄԹ բարձրագույն կրթության ազդեցությունն ու արժեքը և ավելի է մեծացնում ՄԹ շրջանավարտների և համալսարանների ճանաչելիությունը:

Այս մրցույթին կարող են մասնացել ՄԹ-ից դուրս ցանկացած այլ երկրում այս պահին բնակվող բոլոր շրջանավարտները, որոնք կա՛մ սովորել են ՄԹ-ում` ՄԹ համալսարանական աստիճան շնորհող, պաշտոնապես ճանաչված ուսումնական հաստատությունում նվազագույնը մեկ եռամսյակ կամ կիսամյակ, կա՛մ որոնց ՄԹ համալսարանի կողմից շնորհվել է համալսարանական լրիվ աստիճան և որակավորում (կամ ավելին) արտասահմանում գտնվող տեղական հաստատության միջոցով նախորդ 15 տարիներին:

Կա մրցանակային չորս կարգ.

  • «Գիտության և կայուն զարգացման մրցանակը» նախատեսված է այն շրջանավարտների համար, որոնք առանձնակի ձեռքբերումներ են ունեցել իրենց կարիերայի ընթացքում գիտության և կայուն զարգացման ոլորտներում և կարող են ի ցույց դնել մասնագիտական գործունեության ոլորտում և դրանից դուրս սեփական ձեռքբերումների ազդեցությունն ու մասշտաբը: Գործունեության ոլորտներից են` կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործունեությունը, մաքուր էներգիան, բժշկագիտությունը, կայուն զարգացող քաղաքներն ու համայնքները, ճարտարագիտությունը, արդյունաբերությունն ու շինարարությունը:
  • «Մշակույթ և ստեղծարարություն մրցանակը» շնորհվում է այն շրջանավարտներին, որոնք իրենց ուղին են կերտել արվեստի և մշակույթի ոլորտներում: Մենք որոնում ենք անհատների, որոնք կարող են ի ցույց դնել իրենց արվեստագիտական հնարամտությունը, ազդեցությունը և ստեղծագործականությունը: Աշխատանքի ոլորտները կարող են ներառել` արվեստ, դիզայն, մեդիա և տեսանյութերի արտադրություն, հեռուստատեսություն, երաժշտություն, սպորտ, բլոգերային և վլոգերային գործունեություն, յություբյան ալիքներում ստեղծագործական աշխատանք և հումանիտար ուղղություններ:
  • «Սոցիալական ոլորտում գործունեություն մրցանակը» շնորհվում է այն շրջանավարտներին, որոնք բացառիկ ներդրում և հանձնառություն են ունեցել` սոցիալական դրական փոփոխություն առաջ բերելու և այլոց կյանքը բարելավելու մեջ: Աշխատանքի ոլորտներից են` անհավասարության, աղքատության և սովի կրճատումը, կրթությունն ու մասնագիտական կատարելագործումը, խաղաղությունն ու արդարությունը:
  • «Գործարարության և նորարարության մրցանակը» շնորհվում է այն շրջավարտներին, որոնք ակտիվորեն նախաձեռնում են աճի ներուժ ունեցող նորարարական կամ ստեղծարար նոր գաղափարներ, լուծումներ կամ գործարար հնարավորություններ կամ նպաստում են դրանց` սեփական մասնակցությամբ: Աշխատանքի ոլորտներն են` ձեռներեցությունը, գործարարությունը, տեխնոլոգիաները և ֆինանսները:

Մրցանակներ

Բրիտանական խորհուրդը առաջարկում է £2,000 յուրաքանչյուր կատեգորիայի հաղթող մասնակցին՝ իրենց իսկ ընտրությամբ մասնագիտական զարգացման հնարավորության համար։

Հեղինակավոր շրջանավարտների մրցույթի մրցանակակիրը դառնալու առավելություններից են նաև՝

  • Ձեր միջազգային ճանաչման մակարդակի բարձրացումը համաշխարհային մամուլի և թվային միջոցներով լուսաբանման միջոցով,
  • Ձեր մասնագիտական ցանցի և գործարար կապերի կառուցումը,
  • Միացյալ Թագավորություն մասնագիտական կապեր հաստատելուն ուղղված այցը

Ժամանակացույց

1 սեպտեմբերի, 2022թ. Հայտադիմումների ընդունման մեկնարկ
6 նոյեմբեր, 2022թ. Հայտադիմումների ընդունումն ավարտվում է 23:59-ին (Մեծ Բրիտանիայի ժամանակ)
Նոյեմբեր – դեկտեմբեր 2022թ. Հայտատուների կարճ ցանկի կազմում
Դեկտեմբեր 2022թ. – հունվար 2023թ. Եզրափակիչ դուրս եկած թեկնածուների անունների հրապարակում
Փետրվար 2023թ. Հայաստանում` ազգային մակարդակում անցկացվող մրցույթի հաղթողների հրապարակում և մրցանակաբաշխության արարողության անցկացում
Մարտ – օգոստոս 2023թ. Համաշխարհային մակարդակում եզրափակիչ դուրս եկած թեկնածուների անունների հրապարակում և թվային հարթակում տոնակատարություն
Սեպտեմբեր 2023թ․ Համաշխարհային մակարդակում հաղթողների հրապարակում
Ձմեռ 2023/24թթ. Աշխարհի մակարդակով չորս հաղթողներն այցելում են ՄԹ` մասնագիտական զարգացման հնարավորություններից օգտվելու և իրենց համալսարանների հետ նորից կապ հաստատելու նպատակով:

Դիմավորե՛ք Հայաստանում ՄԹ «Շրջանավարտների մրցանակ 2022–23» -ի եզրափակից փուլ անցած մասնակիցներին

Բազմաթիվ ուժեղ դիմորդների մրցակցության մեջ այս թեկնածուներն առանձնացան: Պարզեք, թե ինչն է նրանց պատմությունը դարձնում յուրահատուկ:

Անի Գևորգյան
Անի Գևորգյան
Աննա Նիկողոսյան
Աննա Նիկողոսյան
Արթուր Խալաթյան
Արթուր Խալաթյան
Էդիթ Սողոմոնյան
Էդիթ Սողոմոնյան
Տաթևիկ Խուդինյան
Տաթևիկ Խուդինյան

Սոցիալական գործողության մրցանակ

Անի Գևորգյան, Քինգս քոլեջ Լոնդոն

Անին այժմ Ազգային ժողովրդավարության ինստիտուտի ծրագրերի ղեկավարն է։ Աշխատում է կանանց հզորացման ծրագրերի վրա, որոնք ուղղված են Հայաստանի ճկունությանը և ժողովրդավարությանը։ Անիի աշխատանքը կարևոր դեր է խաղում առաջնորդության ոլորտում իրենց ճանապարհը սկսող կանանց համար ոչ ֆորմալ կրթության և կապերի հաստատման հնարավորությունների միջոցով գենդերային հավասարության խթանման գործում։

Միացյալ Թագավորությունում, հատկապես Քինգս քոլեջ Լոնդոնում անցկացրած ժամանակը Անիին տրամադրել է անհրաժեշտ ակադեմիական գիտելիքներ և փոխանցելի հմտություններ, ինչպիսիք են քննադատական վերլուծության, հետազոտական և ստեղծագործ հմտությունները, որոնք կարևոր են հաջողակ կին առաջնորդ դառնալու համար։

Անին այժմ կիրառում է իր փորձը՝ Հայաստանի կին առաջնորդներին հնարավորություն տալով համագործակցել սոցիալական, տնտեսական և քաղաքական անջրպետների միջև և դրական փոփոխություններ բերել իրենց համայնքներում:

Աննա Նիկողոսյան, Մանչեսթրի համալսարան

Աննան այժմ Կանանց իրավունքների պաշտպանի միջազգային կոալիցիայի գործադիր համակարգողն է և Հարավային Կովկասում առաջին ֆեմինիստական գրադարանի՝ ՖեմԳրադարանի համահիմնադիրը։ Աննայի համայնքային կազմակերպչական ջանքերը հիմնարար նշանակություն են ունեցել Հայաստանում ֆեմինիստական դիսկուրսների ձևավորման և միջսեկցիոն ֆեմինիստական շարժումների տարածման գործում:

Միացյալ Թագավորությունում ունեցած կրթական փորձը համատեղում էր Աննայի ցանկալի դասընթացը, կանանց ուսումնասիրությունների վերաբերյալ անթիվ գրքերը, սովորելուն և հարցեր տալուն նպաստող ակադեմիական միջավայրը, ուսումնառության ժամանակակից հարմարությունները և մասնակցային ուսուցանման ոճը։

Նպաստելով Հայաստանում ժողովրդական ֆեմինիստական շարժումներին՝ Աննան աշխատանքի է անցել որպես կանանց իրավունքների պաշտպանության 32 միջազգային և տարածաշրջանային կազմակերպությունների միջազգային կոալիցիայի գործադիր համակարգող՝ այդպիսով բարձրացնելով իր ներգրավվածությունը նոր, համաշխարհային մասշտաբով:

Արթուր Խալաթյան, Լոնդոնի տնտեսագիտության և քաղաքական գիտությունների դպրոց

Արթուր Խալաթյանը Տեղեկատվական համակարգերի նախագծման և կրթության կառավարման փորձագետ է՝ հանրապետական մասշտաբով կրթական բարեփոխումների ծրագրերի հաջող իրականացման փորձառությամբ։ Մեծ Բրիտանիայի համալսարանների հետ համագործակցությամբ մոդելային դպրոցների կառավարումը, կրթական գերազանցության ազգային ծրագրի ղեկավարումը, ՏՀՏ ազգային ուսումնական պլանի ձևավորումը և STEM կրթության խթանման ծրագրերի իրականացումը դեռ այն ամենը չէ, որտեղ Արթուրը օգտագործել է իր գիտելիքը և մեթոդական մոտեցումը՝ կայուն բարելավման հասնելու համար։

Ըստ Արթուրի Լոնդոնի տնտեսագիտության և քաղաքական գիտությունների դպրոցում ունեցած իր փորձառությունը հաճելի և լուսավոր ճանապարհորդություն էր, որը ոչ միայն տրամադրել է տեղեկատվական ծառայությունների նախագծման և կառավարման համար շատ գործնական հմտություններ և գիտելիքներ, այլև էապես փոխել է իր մոտեցումը փոփոխությունների նկատմամբ, ինչպես օրինակ միջնակարգ կրթության համակարգը կարող է հասնել ժամանակակից թվային տեխնոլոգիաների օգնությամբ:

Էդիթ Սողոմոնյան, Լոնդոնի համալսարան

Էդիթ Սողոմոնյանը ուսուցման խորհրդատու է, ում առաքելությունն է հանդես գալ որպես տևական ուսուցման և մեծահասակների կրթության ջատագով և կապող օղակ Հայաստանում:

Լոնդոնի համալսարանում նա սովորել է օգտագործել կրթության քննադատական հեռանկարները՝ դիմակայելու ուսուցման և դասավանդման հնացած և կոշտ մոդելներին։

Covid-19 համաճարակից հետո Էդիթը վճռականորեն ցանկանում է բացահայտել իմաստալից և գրավիչ էլեկտրոնային ուսուցման փորձառությունների մշակումը և իրականացումը տեսության վրա հիմնված ուսումնական ռազմավարությունների և կրթական տեխնոլոգիաների ինտեգրման միջոցով։

Տաթևիկ Խուդինյան, Լոնդոնի համալսարանական քոլեջ

Տաթևիկ Խուդինյանը մարդասիրական աշխատող է, ով աշխատել է ՄԱԿ-ի փախստականների գերագույն հանձնակատար (UNHCR) հայաստանյան գրասենյակում, Պարենի համաշխարհային ծրագրում և այլ հասարակական կազմակերպություններում։ Երեք ամիս առաջ, չնայած շարունակվող հակամարտությանը, Տաթևիկը տեղափոխվել է Ուկրաինա՝ Էստոնիայի փախստականների խորհուրդը Կիևում հիմնելու համար։ Այժմ նա ղեկավարում է երկրում սննդի պարենային անվտանգության ծրագիրը։

Տաթևիկը նշում է, որ Լոնդոնի համալսարանական քոլեջում միգրացիայի ուսումնասիրությունը նախապատրաստել է իրեն ապագայում մարդասիրական աշխատանքով զբաղվելու համար՝ բացահայտելու սոցիալական անարդարությունը և բարելավելու տեղահանվածների կենսապայմանները:

Տաթևիկը ցանկանում է շարունակել իր հմտությունների և փորձի կիրառումը Ուկրաինայում՝ օգնելու տեղահանվածներին Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից հետո փախստականների ամենամեծ ճգնաժամի ընթացքում։

Հայաստանում «Շրջանավարտների մրցանակը» հաղթողների անունները կհայտարարվեն 2023թ․ մարտի 3-ին և կհանրահռչակվեն թվային արշավի շրջանակներում, որը կհանրայնացնի նրանց պատմությունն ու հաջողությունը։

Մրցանակակիրները հնարավորություն կունենան դառնալու միջազգայնորեն ավելի ճանաչելի, ընդլայնելու մասնագիտական ծանոթությունների շրջանակն ու կապերը և առաջ մղելու կարիերան՝ ՄԹ մասնագիտական ծանոթությունների և կապերի հաստատման համար այցի միջոցով։

Լրացուցիչ տեղեկությունները կարող եք գտնել այստեղ` study-uk.britishcouncil.org/after-your-studies/alumni-awards.

Ինչպես նաև