Հաճախորդների սպասարկման մեր մասնագետները տրամադրում են ուղեցույց Բրիտանական խորհրդի, ծրագրերի և միջոցառումների վերաբերյալ:
Մեր թիմը խորհրդատվությունը տրամադրում է անվճար, սակայն Բրիտանական խորհրդի որոշ ծառայություններ վճարովի են:
Բողոքի ներկայացման կարգը
Եթե ցանկանում եք ներկայացնել ձեր բողոքը, ապա կարող եք մեզ հետ կապ հաստատել նամակի (info@britishcouncil.am) կամ հեռախոսակապի (010552945) միջոցով: Մենք, սակայն նախընտրում ենք գրավոր տարբերակը: Բողոքը պետք է ներկայացնել դեպքից հետո 90 օրվա ընթացքում կամ էլ հենց նույն օրը:
Միացյալ Թագավորությունից դուրս
Կապ հաստատեք Հայաստանի մասնաճյուղի հետ:
Միացյալ Թագավորությունում
Կապ հաստատեք Միացյալ Թագավորության գրասենյակի` հաճախորդների աջակցության կենտրոնի հետ:
- Հեռախոսահամար` +44 (0)161 957 7755
- Լրացրեք դիմումի ձևը կայքում:
- Գրեք հետևյալ հասցեով`
British Council Customer Service UK, Bridgewater House, 58 Whitworth Street, Manchester M1 6BB, UK
Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ մենք կարող ենք քննարկել միայն անձնական տեղեկություն և ընթացք տալ մեր հաճախորդների բողոքներին:
Դուք գուցե ցանկություն հայտնեք, որպեսզի ձեր փոխարեն մեզ հետ կապ հաստատեն այլ մարդիկ կամ կազմակերպություններ: Նրանք կարող են լինել խորհրդատու կազմակերպություններ, այլ մասնագետներ կամ ընտանիքի անդամներ և ընկերներ: Այս պարագայում, սակայն նրանք պետք է ներկայացնեն ձեր գրավոր թույլտվությունը: Լրացուցիչ տեղեկություն դուք կարող եք ստանալ` կապ հաստատելով մեզ հետ:
Ինչպես ներկայացնել բողոք լուրջ խախտումների վերաբերյալ
Օգտագործեք Safecall -ը մեզ իրազեկելու համար, եթե Բրիտանական խորհրդի տարածքում ականատես եք եղել կամ Բրիտանական խորհրդի աշխատակիցների, գործընկերների կամ հաճախորդների կողմից նկատել եք այնպիսի գործողություններ, որոնք.
- վտանգում են երեխաների կամ խոցելի խմբերին պատկանող մեծահասակների անվտանգությունը,
- ոտնձգություն են համարվում,
- կարող են դիտվել որպես խարդախություն։
Հարկավոր չէ կապվել Safecall -ի հետ, եթե ձեր բողոքը վերաբերում է ուշացած փոխհատուցումներին, քննության վայրի ստանդարտներին կամ քննությունների ընթացակարգերին։ Խնդրում ենք հետևել բողոքների համար նախատեսված գործընթացին, որը նկարագրված է այս էջի վերևում: Սա մեզ թույլ կտա առաջնահերթություն տալ այն խնդիրներին, որոնք վտանգում են մարդկանց անվտանգությունը, ինչպես նաև անմիջապես ընթացք տալ ձեր բողոքին։
Safecall -ը ձեր դժգոհությունները հայտնելու անկախ և գաղտնի միջոց է: Այն հասանելի է ամբողջ աշխարհում մի քանի լեզուներով:
Դուք կարող եք կապ հաստատել Safecall-ի հետ հեռախոսազանգի միջոցով կամ լրացնելով առցանց ձևաթուղթը։ Ցանկության դեպքում, դուք կարող եք մնալ անանուն։
Մեզ համար կարևոր է ձեր կարծիքը
Բրիտանական խորհուրդը կարևորում է բաց, որակյալ և մատչելի ծառայության տրամադրումը: Մենք ցանկանում ենք ձեր փորձառությունը դարձնել օգտակար: Մենք ցանկանում ենք լսել ձեր կարծիքը, եթե օգտվել եք մեր ծառայություններից կամ շփվել հաճախորդների սպասարկման մեր մասնագետի հետ:
Մենք տեղյակ ենք, որ երբեմն ամեն ինչ այնպես չէ ընթանում, ինչպես պլանավորել էինք, այդ իսկ պատճառով մենք մշակել ենք բողոքի ներկայացման կարգ: Եթե դուք դիտարկում կամ բողոք ունեք, մենք ուրախ կլինենք, եթե դուք խոսեք մեզ հետ, քանի որ դա կօգնի մեզ սովորել մեր սխալներից և բարելավել մեր ծառայությունները:
Ի՞նչ ենք մենք առաջարկում
Անկախ այն հանգամանքից, թե որն է ձեր բողոքի առարկան, աշխարհի որ անկյունից եք դուք մեզ հետ կապ հաստատում և ինչպես, մենք ամենայն լրջությամբ ենք մոտենում ձեր խնդրի լուծմանը: Մեր նպատակն է հետևել ձեր խնդրին երեք օրվա ընթացքում և ամբողջական լուծում տալ տասն օրվա ընթացքում: Եթե ձեր խնդրի լուծումն ավելի համապարփակ մոտեցում և ժամանակ է պահանջում, ապա մենք տեղյակ կպահենք ձեզ այդ մասին:
Երբեմն, որոշակի իրավիճակներում, մենք միայն կարող ենք հայցել ձեր ներողամտությունը, սակայն մենք հաշվի ենք առնում ձեր կարծիքը մեր աշխատանքի հետագա բարելավման համար:
Ինչպե՞ս է ընթացք տրվում ձեր բողոքին
Մեր նպատակն է լուծել ձեր խնդիրը մեզ հետ կապ հաստատելու առաջին իսկ օրը: Մեր աշխատակիցն ամեն ինչ կանի այն արագորեն լուծելու համար, սակայն հնարավոր է, որ կարիք լինի ներգրավել այլ աշխատակիցների:
Հաճախ դուք ձեր պատասխանը կստանաք այդ բաժնի աշխատակցից: Հազվադեպ, եթե բողոքը լուրջ բնույթ է կրում, այն կարող է ներկայացվել այլ բաժիններին: Լրացուցիչ տեղեկություն ձեզ կտրամադրվի այն լուծելու դեպքում:
Հատուցում
Մեր նպատակն է հետևել ձեր խնդիրներին և արագորեն լուծում տալ այն չբարդացնելու նպատակով:
Մենք ցանկանում ենք արագորեն հանգուցալուծել ձեր հարցը, սակայն բարդացման դեպքում մենք պատրաստ ենք`
- Անհապաղ ներողություն խնդրել և ստանձնել պատասխանատվությունը;
- Բացատրել, թե ինչն է սխալմունքի պատճառը;
- Անմիջապես շտկել սխալը;
- Դասեր քաղել և բարելավել մեր ծառայությունները:
Գաղտնիությունը
Ձեր բողոքին ընթացք կտրվի գաղտնիության պայմաններում` մեր գաղտնիության քաղաքականությանը համապատասխան: Ձեր տեղեկությունը կներկայացվի միայն ներքին կարգով: Մենք ձեր տեղեկությունը կներկայացնենք երրորդ կողմին միայն ձեր թույլտվությամբ կամ օրենքի պահանջով:
Միացյալ Թագավորության տվյալների պաշտպանության օրենքի համաձայն դուք կարող եք պահանջել ձեր մասին մեր ունեցած տեղեկության օրինակը և պահանջել, որպեսզի մենք շտկենք անճշգրտությունները:
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար այցելեք մեր կայքը:
Արտաքին դիտարկում
Եթե Ձեր բողոքը լուրջ բնույթ է կրում և քննարկվել է ներքին ամենաբարձր մակարդակով, սակայն լուծում չի ստացել, ապա մենք ձեզ կտրամադրենք տեղեկություն այն մասին, թե ինչպես է այն քննարկվելու մեր հետաքննական անկախ մարմնի կողմից: Մենք հրապարակել ենք վերջին ուսումնասիրության արդյունքները:
Մատչելիություն
Եթե մենք չենք կարող պատասխանել ձեր հարցին անմիջականորեն, ապա ձեր հարցը կներկայցնենք մեր կազմակերպության այն անդամին, ով կարող է լուծում տալ: Եթե դուք հարց ունեք, սակայն չգիտեք, թե ում հետ կարող եք կապ հաստատել, ապա մենք ձեզ կուղղորդենք` դիմելու ճիշտ մարդու: Մեր նպատակն է մեր տրամադրած տեղեկությունը ներկայացնել այնքան մատչելի, որքան հնարավոր է: Անհրաժեշտության դեպքում մենք կարող ենք տեղեկությունը ներկայացնել տարբեր ձևաչափերով` օրինակ բրեյլով: